hannapannapersson

Hund08

Kategori: Allmänt

Åkte sent i fredags från Skara (kl 21). I Hallsberg vart vi stående i 45 min pga strömfel så jag var inte framme hos Alex, Lisa och Sofie förrens kl 01. Som tur var så var hundarna helt tysta när jag kom insmygandes, inte ett knyst! Sen var det upp kl 06.30 och avgång till den årliga hundmässan! På morgonen tittade jag på Lisa när hon tävlade agility med Dusty, stog i Hill´s monter 4h (Alex övertalade mig...) sen var det lite shopping som gällde. Köpte dels lite småsaker till the dog to come och aktiveringsleksak från Nina Ottosson till katterna. Tiden gick hur snabbt som helst. Jag tror inte vi kom ifrån mässan förrens strax innan 19. Väl hemma lagade vi middag och satte oss att titta på film, jag såg högst en halvtimme sen somnade jag som en gris!!! Det hade varit en lång dag!
På söndag gick vi upp tidigt igen och på mässan var det agility och lydnad som gällde på morronen. Kikade lite snabbt på korthårig collie utställningen för att se om "min" uppfödare var där men jag såg henne inte... Sen var det vandring bland alla rasmontrar och lite mer shopping...Såg även lite Freestyle och Heelwork to music uppträdande. Roligt!
Helgen var verkligen fullspäckad, kul att träffa kompisar och vara omringad av hundar av alla de slag! Men idag var det tillbaka till verkligheten och anestesin som jag skjutit upp genom att fly till Sthlm...hade rolig fast extremt krävande föreläsning 9-16 idag och efter skolan har jag suttit och läst i anestesibok nonstop i 5 timmar. Jag är helt slut så nu är det sängen som gäller!

Pax var med och gjorde reklam för Hill´s i montern

Bullterriers kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta!

Söt Norsk Lundehund!

Finsk lapphund som verkligen kunde posera. Söt!

Mässveteranen Bamse i Hundstallets monter

Sötaste hunden i stan! Mässor tar på krafterna...

Thea var också Hill´s hund!

Kommentarer

  • Alex o dogz! säger:

    Heeej! Tack för att du stog med mig i montern, var väl kul?!?! HAHA! Kloka underbara Bamse och söta Pax! De andra hundarna var givetvis oxå söta, men mina är bäst;)!!! HAHA! HAr skrytigt lite (mycket) om mina grabbar i bloggen!

    Hopaps vi ses snart! Kram

    2008-12-09 | 10:36:27
    Bloggadress: http://www.hundflocken.se
  • Madde säger:

    Oj, visste inte att Thea var vit på halsen! Då har jag ju lärt mig nåt nytt... Hoppas vi ses igen :)

    2008-12-09 | 11:58:45
    Bloggadress: http://www.fartfylld.2u.se
  • Alex igen! säger:

    Du... Kan du itne skicka Hills bilderna oxå??? Ska maila dem till ansvariga för montern!



    kramix

    2008-12-16 | 16:45:44

Kommentera inlägget här: