hannapannapersson

Woven hand konsert!

Kategori: Allmänt

Har varit på blixtvisit i Malmö i helgen. Åkte buss ner i 5 timmar igår. Roade mig med att läsa Marley och jag, en bok som delvis retade upp mig nåt enormt men som jag tillslut grät som en dåre av... på bussen...
Väl framme så åkte jag till ett svinbilligt vandrarhem och checkade in. Sen träffade jag Karin och Erik för att äta middag på ett Thaiställe med jättegod mat! Sen promenerade vi bort till KB där Woven hand spelade.
Vad kan jag säga, det var magiskt! Woven hand har inte lika starkt låtmaterial som 16 Horsepower (Sångaren David Eugene Edwards förra band, för övrigt det bästa bandet någonsin!) Men live är han fortfarande grym! Han har sån extrem närvaro, det är som en elektrisk aura runt honom, det är svårt att förklara. Det måste upplevas. Efter konserten skulle Karin bila hem till Uppsala i en knökfull bil så jag drog mig tillbaks till vandrarhemmet, där det var svårt att sova för människan brevid i sovsalen snarka som en galning och så var huvet fullt med intryck från konserten. Det var tungt att gå upp när mobilen ringde halv sex kan jag säga. Men det var måndag och jag hade lektion i Skara på eftermiddan så det var bara att bita ihop. 

David Eugene Edwards! Ingen annan kommer undan med att ha en bandana på sig!

Pascale Humbert!, försökte ta utan blixt för att inte störa. Det var för mörkt... men jag gillar den lyckade misslyckade bilden!

Fina banjon åkte fram flera gånger

Älskar den här bilden!

Micken var ivägen väldigt ofta men jag gillar bilden ändå
                                            
                                     
                                            
                                     
                                                                                                                                    

Kommentarer


Kommentera inlägget här: