hannapannapersson

Frustrerande pinsamt...

Kategori: Allmänt

Har precis varit ute och "powerwalkat" i motionsspåret. 5km på 45 min och så cyklade jag runt som en galning efteråt tills benen värkte och så hem och gjorde massa jobbiga situps och tränade armarna med hantlar. Har tröttnat på att gå till Hälsostudion för alla är så smala och vältränade, jag känner mig så bortkommen. Tänkte testa spinnnigen men de andra passen får jag ångest av...Anyhow när jag var ute i spåret och hade gått halvvägs kommer jag ifatt 4 tjejer som visar sig gå typ exakt samma tempo som mig. Suck. Det är så pinsamt när man går precis brevid någon och inte kommer förbi. Och jag vill inte öka eller sänka tempo. Jag går ju i det tempot som är perfekt! Så det vart helt enkelt så att jag mer eller mindre gick precis brevid eller bakom de här tjejerna i säkert 20 min. Så frustrerande! Sista minuterna kom jag förbi dem i alla fall. Vilken frihet! Haha

Kommentarer

  • Philippa säger:

    Men hallå, I don´t think I like you anymore! 5 km på 45 min? Mitt personbästa är 55 tror jag, men jag får väl skylla på hundarna... Och du, du får inte sluta på hälsostudion nu, jag har ju sett fram emot att ha någon att träna med! Vi kan gå och vara otränade och bortkomna ihop. ;-)

    2008-10-15 | 20:02:45
    Bloggadress: http://jackrussell.doggyblogg.se
  • Hanna säger:

    Jag hänger med till Hälsostudion med dig! Allt blir mycket bättre när man slipper va själv!

    2008-10-15 | 22:07:25

Kommentera inlägget här: