hannapannapersson

Quality time med katterna!

Kategori: Allmänt

Igårkväll lämnade jag Pirko till Annika där hon ska få vara tills söndag morgon. Hon kommer ha det skitkul med Glenna, Annikas irländska vattenspaniel valp! Egentligen hade jag inte behövt lämna henne förrens i eftermiddag. Men det funkade bäst så här rent praktiskt eftersom Annika skulle åka ut till hennes landställe. Jag passar på att spendera lite tid med mina stackars åsidosatta katter. När jag pluggade var jag ju hemma väldigt mycket. Nu har jag börjat jobba och skaffat valp vilket ju gör att jag inte är hemma så mycket. Så jag får lite dåligt samvete...Tur att Vera & Elliott åtminstone går ute på nätterna så de får ha det lite kul. Det är värre med Sigrid som bara har vågat gå ut en natt sen vi flyttade hit. En vacker dag förhoppningsvis inte alltför långt fram i tiden ska vi flytta ut på landet och ha kattlucka och skog inpå knuten. Då kommer Sigrid leva drömlivet! Jag började dagen med en promenad med Vera & Elliott. Mysigt! Sen tänkte jag passa på att åka till City Gross och storhandla! Ikväll är det dags för den traditionsenliga födelsedagsfesten hemma hos Sandra där man träffar alla gamla kompisar som man aldrig träffar annars. Det är så himla trevligt!

Galen klöskatt!

Out in the fields

Tjena!

Spaning

Patrullerande i solen

Ett riktigt sorkhopp. Vera fångar fjäril. Synd att jag inte riktigt fick med hela Vera...

Hallå!

Vackra Vera!

Kommentarer

  • Boa och Ulli säger:

    WOW vilka bilder! Du måste berätta vilken kamera du använder!!!



    Tror att den lilla katten kommer våga sig ut någon gång. Om inte annat kan du ju väcka lite nyfikenhet med att ta ut henne i koppel så hon får se hur världen ser ut ;P.

    Kramar

    2009-08-20 | 22:37:29
    Bloggadress: http://enboa.wordpress.com/
  • Hanna säger:

    Ojojoj Sigrid i koppel, it´s not a pretty sight. Hon typ stryper sig själv för hon vill springa och gömma sig hela tiden. Problemet är att det är fan inte ens lugnt häromkring på nätterna. Annars brukar hon våga sig ut när det är lugnt och tyst...Det är Canon 40D jag fotar med förresten.

    2009-08-21 | 10:01:33

Kommentera inlägget här: