hannapannapersson

Ardala och x-jobbs stress!

Kategori: Allmänt

Igår var jag faktiskt extremt produktiv och skrev typ färdigt delen om kattens jaktbeteende. Yeah! Idag vart det värre då jag vaknade med migrän. Har i alla fall fått en hel del skrivet om socialt beteende hos katter. Skulle egentligen vara klar med den delen idag enligt mitt x-jobbs schema, vi får se om jag får det gjort nu under kvällen. Börjar känna mig rejält stressad över första inlämningen av arbetet. Känns som om man kommer lämna in ett arbete man har fått stressa ihop! Känns inte bra. Jag vill inte lämna in ett arbete som jag skäms över...Jaja det är bara att kämpa på och hoppas att jag hinner få ordning på det!
Jag och Philippa tog en paus från x-jobb efter lunch och tog en välbehövd promenad ute i Ardalaskogen. Lite bilder därifrån:

Jackie

Tifflan

Tifflan hann få tag i bollen före Jackie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: