hannapannapersson

trams o flams

Kategori: Allmänt

I lördags var vi på klubben och tränade hund. Känner att jag måste börja planera träningen med Jackie lite. Vi gör det ju bara för skojs skull men det är alltid kul att ha lite mål att sträva efter!

Promenix vid klubben!
Efter hundträning gick vi och åt semla på Kaffehuset. Mums! Senare på kvällen var det filmkväll men första skulle det tas porträttfotografi på djurfamiljen Jäverhammar

Det var inte helt lätt att få alla att titta in i kameran och sitta fint på samma gång kan jag säga!
Sen tittade vi på Sex & The City filmen som jag faktiskt vart besviken på. Jag gillar serien men jag tyckte filmen bara vart tramsig!
Idag var vi ute och promenerade på en naturstig utanför Skara. Var en spännande stig upp och ner och upp och ner...

Tyra och Tifflan

It is all mine...
Imorgon har vi Etologiseminarium och sen har vi självstudier tors-tis. Nu måste jag verkligen skärpa mig och försöka bli klar med beteendedelen av mitt exarbete!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: