hannapannapersson

Utmaning!

Kategori: Allmänt

Ok bara för att Alex och Lisa båda har utmanat mig nu så måste jag väl anta utmaningen. Så här är den:
Gå in i mappen mina bilder.
- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.

Eftersom jag i min sjätte mapp bara hade 2 bilder så kollade jag i bildmappen på min externa hårddisk istället


Där var det en bild på Chili och jaktspringern som jag glömt vad hon heter...Denna bild är iaf tagen i rastgården på Waldemars Udde! Blir lite sentimental. I miss the Dogplanet!

Ok Philippa du är utmanad!
http://jackrussell.doggyblogg.se/
sen känner jag ingen mer som bloggar...

Kommentarer

  • Alex o dogz! säger:

    Jaa.. We want you back!

    Chica är det som står där bakom Chili!

    Tyvärr finns hon inte med oss längre, hon var ju lite knepig, fast jag gillade henne ändå! Gjorde utfall mot familjens kompisar och det slutade med att hon bet någon och därmed åkte dem och avlivade henne...

    Kram på dig, vi ses snart!!!

    2009-02-06 | 11:53:50
    Bloggadress: http://www.hundflocken.se

Kommentera inlägget här: