hannapannapersson

Så går det när man inte tar tag i saker!

Kategori: Allmänt

I några veckor har lampan i mitt data/gästrum inte funkat. Det enda jag har testat är att byta till ny glödlampa vilket inte löste problemet. Sen har jag gått och tänkt att jag måste testa med att sätta ditt en annan lampa för att se om det är lampan som är trasig eller om det är nåt elektriskt fel. Som sagt jag har gått och tänkt på detta i några veckor och suttit i mörkret framför datorn på kvällarna...Igår satt jag tom och försökte urskilja mina anteckningar och skriva in dem i datorn. Gick väl sådär...Idag fick jag äntligen ändan ur vagnen och skulle testa med en annan lampa och vad ser jag jo kontakten i taket hade lossnat. Satte i den och lampan funkade! Suck, så har jag gått i flera veckor och dragit mig för att fixa det här när jag kunde löst problemet på 1 minut! Ibland blir jag så trött på mig själv!
Snygg stil knaskatter. Så här satt Elliott & Sigrid och åt häromdagen...

2 dagar senare satt Vera & Elliott såhär. Hm jag anar en trend...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: