hannapannapersson

Valptider

Kategori: Allmänt

Ja tiden knatar på och det har börjat bli "normalt" att va med valp. Även om jag har en del erfarenhet av hundar sen tidigare så har jag inte mycket koll på valpar. Så det är definitivt en utmaning! Jag har ju läst massvis och förberett mig men så kommer valpen och man står som ett frågetecken ändå! Hehe fast hon är en enkel valp hitills. Hon är väldigt lyhörd och kontaktsökande och blir hon rädd eller konfunderad över något så kommer hon över det snabbt. Tyvärr har det inte blivit mycket fotande de senaste dagarna. Man har ju en valp att hålla koll på och då glöms kameran bort! Ska skärpa mig på den punkten! Det här kan nog vara mitt första blogginlägg utan en enda bild! Vad ska detta leda till???!!! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: