hannapannapersson

Katthem, Vaxholm och filmkväll

Kategori: Allmänt

Igår följde jag med Dennis till katthemmet han volentärar på. Det var ett väldigt trevligt katthem och det jag gillade mest var att de hade en utegård med trädstammar, hus, hyllor och massa roliga saker. Det märktes att katterna gillade sin utegård! Så fort vi öppnade dit ut kom massa katter springandes! Vill du skaffa katt från katthem så tycker jag du ska kolla upp detta www.djurhjalpen.nu
Katthemmet ligger på Vaxholm och där är man ju inte varje dag så efter volentärandet gick jag en promenad längs havet. Mysigt!
När jag ändå var i krokarna passade jag på att åka till Åkersberga och Anneli för filmkväll. Vi såg Gilda en film med Rita Hayworth från 40-talet, me like! Sen såg vi ett avsnitt av Flight of the concords och jag måste säga att det var något av det roligaste jag sett på länge. Rekommenderas varmt!

Söt!

Snygg pose!

Gandalf är galen i ost!

Jag med!

Så fin kisse!

Mysigt att sitta i utegården!

Vackert i Vaxholmen!

Satte mig vid en brygga och tog det lugnt

Fick sällskap av en knölsvan

Vallmoknopp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: