hannapannapersson

Valpbesök!

Kategori: Allmänt

Igår träffade jag valparna! Så söta och underbara! Det är 3 tikar att välja på. Uppfödaren ska ha kvar en tik men väntar på att välja till efter ögonresultatet. Alla i kullen kändes väldigt lika. Känns som att vilken tik det än blir så kommer det bli en riktigt bra hund! Men måste ändå säga att de två blue merle flickorna och speciellt den lite mörkare nog vart min favorit. Men vi får se... Om 3 veckor ska jag tillbaka och hämta min Pirko så får vi se vilken det blir!

Ljusa Blue Merle flickan!

Trefärgade flickan!

och min favvo den mörka Blue merle flickan!

Söt!

Bestämda viljor fanns det gott om!

Det är kul att bitas och dra!

Fina hanen!

Vem ska bli min Pirko?

Jag ska döda tröjan, ja det ska jag!

Mm skosnöre

Mm raggsocka

Jag vill ut på äventyr!

Många nya intryck gör en valp trött

Trötta valpar

Vi var ju även ute med hundarna och utforskade stranden!

Det var roligt sa hundarna!

Kommentarer

  • Therese säger:

    Åh, va söta valparna är :D Ska bli spännande att få veta vem som blir din till slut :)

    2009-06-14 | 21:38:23
    Bloggadress: http://rosentuss.blogg.se/
  • Sara säger:

    Den första är ju bara för söt

    2009-06-15 | 17:09:01

Kommentera inlägget här: