hannapannapersson

Helg i Stockholm!

Kategori: Allmänt

Har haft en fullspäckad helg i Stockholm. Jag har träffat min 1 månad gamla brorsson Ivar, han är jättesöt och charmig och pappa upp i dagen! Sen bar det av till Anneli för St Patricks Day fest och på söndagen träffade jag Alex med vovvar och gick långpromenad i skogarna vid Solna-Sundbyberg klubben. På eftermiddan träffade jag Lisa och hennes nya valp Bowie också. Har tagit massor med bilder under helgen, här kommer ett axplock!

"Tjena faster!"


"Yo"


sötisgäsp!


Pax med puffsvans!


Busters busryck!


Ser du rådjuret bakom stenen?


Bamse close-up


Klätterapan Pax!


Vilken snygging!


Fina tassar!


Sötis Buster!


Bowie!


Helt plötsligt har Pax blivit den vuxna!


Familjen Bång!


Valpbus!


Nu har jag dig!

Kommentarer

  • Thomas säger:

    Kul med nya bilder på Ivar. Han har förändrats bara på en vecka! Jag antar du tagit fler än så!!!

    2009-03-16 | 16:49:52

Kommentera inlägget här: