hannapannapersson

Arg!

Kategori: Allmänt

Jag är så irriterad just nu. Jag gick ut för katterna satt och väntade och ville in. Precis när jag ska släppa in dem i porten kommer en av mina grannar med hennes kanske 3-åriga son som jämt ska jaga mina katter. Självklart springer mina katter iväg eftersom de inte tycker om honom. Pojken jagar efter, mamman skriker lite halvengagerat efter honom. Men hon gör ingenting! Tillslut har han jagat katterna ett helt varv runt huset. De går mot mig vid porten men precis när jag tror att de ska komma in i säkerhet kommer pojken springandes igen och katterna flyr igen. Fortfarande gör mamman ingenting! Tillslut får jag tvångsbära in katterna medans de klöser och åmar sig för att kunna komma undan. De blir jätterädda! När ska föräldrar fatta att de måste lära sina barn att vara shyssta mot djur? Aaaargh jag blir så frustrerad!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: