hannapannapersson

Slö dag

Kategori: Allmänt

Idag har jag sovit mest hela tiden. Vet inte riktigt vad som hände men jag kände mig så konstig och trött! Så morgonen vart inte så rolig för Pirko. Snabb kiss och sen sov jag vidare till 12! Insane. Så då vart det skogsutflykt. Grimstaskogen ligger jättenära, men vi har mest gått i motionsslingorna och det är alltid så mycket folk som går/springer där. Man får ju dessutom egentligen inte ha hundar lösa där eftersom det är ett naturreservat så idag var min plan att hitta en runda att gå bortom slingorna. Det visade sig inte vara helt lätt! Så fort jag tyckte jag hittat ett ensligt ställe att gå så ser man nån som går en bit bort och jaha där gick det en slinga...När vi hade gått nån timme så tog vi en paus, att gå i skogsterräng utan stigar är jobbigt! Vi pausade högt upp på ett berg med utsikt över Mälaren. Inte illa! Sen knatade vi hemåt igen. Vet inte vem som var tröttast Pirko eller jag...Jag orkar ju typ aldrig dra med mig min systemkamera på våra promenader. Den är ju så stor och ivägen! Skulle verkligen vilja skaffa mig en liten digitalkamera som man kan ta med sig överallt men som ändå ger bra bilder. Idag fick jag nöja mig med att ta kort med mobilen...

Mysig skog!

Pirko!

Kommentarer

  • Britt Malte och Myra säger:

    Hej

    Vad kul att få läsa om dig och Pirko! Hoppsa allt är bra med er. Jag kommer tillbaka och kollar hur det går för er:)



    Hälsningar från "din försäkringsagent"

    2009-09-07 | 20:38:17
    Bloggadress: http://www.hasslosatrp.se

Kommentera inlägget här: