hannapannapersson

Duktiga jag!

Kategori: Allmänt

Jag har äntligen kommit igång med att träna igen efter ett lååångt uppehåll under sommaren. Det behövs kan jag säga. Så fort jag inte tränar och fortsätter att äta choklad som jag gör så sätter det sig som bara den på magen. Så nu börjar det se ut som att jag är gravid, det är illa...Men nu är det som sagt slut med det! I söndags gympade jag hemma till min Friskis o Svettis träningsvideo (jag vet det är så gigantiskt stor nördvarning på mig!) och idag var jag och simmade. På torsdag har jag anmält mig till ett pass på Hälsostudion här i Skara. Jag har inte varit där förut så det ska bli intressant. Sen kan jag säga att praktiken på Hästkliniken är ganska fysiskt ansträngande också så det blir nog bra det här!
Jag misstänker att Sigrid har urinvägsinfektion, i alla fall betedde hon sig som det imorse då hon gick på lådan 5 gånger på 1h och kissade bara några droppar varje gång, hm. Jag har bokat vet besök på tors så nu ska jag bara försöka få fram ett urinprov också...Senare idag när jag kom hem hade nån av katterna kräkts upp en spolmask också, trevligt! den var åtminstoe död...nu är det i alla fall avmaskning som gäller!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: