hannapannapersson

Kattungar!

Kategori: Allmänt

Igår hälsade jag på Anneli och hennes 3 veckor gamla kattungar. De har precis börjat utforska världen utanför "lyan", så söta! Det är en hane "Typen" och en hona "Minerva"! Och morsan Pipen (som är Elliotts syster) var hur cool som helst, hon som brukar vara så skygg och försiktig!  Men hon tyckte det var lugnt att jag gosade med hennes ungar. När de är 8v ska jag dit och vaccinera de små liven, vi får väl se om Pipen & ungarna tycker lika bra om mig efter det...

Jag har så smått börjat förbereda mig inför att ta körkort. Läser just nu körkortsboken och ska kolla upp när det går handledarkurser så jag och min brorsa kan gå. Sen är det ju diverse tillstånd hit och dit som ska skickas och betalas. Det känns kul att jag äntligen kommer igång!

Lilla tjejen Minerva!

Sötis

Typen på äventyr i köket!

Det är lite läskigt ute i stora världen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: