hannapannapersson

Min älskade saknade Elliott

Kategori: Allmänt

Nu har Elliott varit borta i 1,5 månad och att inte veta vad som hänt med henne är något av de värsta jag varit med om. Om och om igen grips jag av en sån oerhörd saknad och jag blir så ledsen över att jag inte kommer få träffa henne igen...


Elliott när hon bara var en lite kattunge


Elliott var en riktig livsnjutare




och nyfiken i en strut!


och lite väl optimistisk som när hon jagade den här fullvuxna haren...


Hon gillade att vara ute och spana


och hon vart aldrig riktigt vuxen, den eviga knasbollen


så när Pirko kom in i våra liv vart de såklart bästa vänner, precis lika knasiga båda två!


Elliott du är saknad för alltid!


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Usch så tråkigt.... Man slutar nog aldrig att hoppas att de helt plötsligt ska stå där en dag.... men chansen är inte så stor...



    Tänker på er!Kram

    2010-10-05 | 20:04:47
  • Alex o töser! säger:

    Jag har läst detta tidigare men inte hunnit kommentera... Bajs är vad det är och vi får tänka positiva tankar! katter är med om så många olika äventyr så vi får väl hoppas att hon hoppat in i någon lastbil och åkt till norrländska skogarna och fångar feta råttor medans hon letar hem! kram på dig!!!


Kommentera inlägget här: