hannapannapersson

Trött & ledsen!

Kategori: Allmänt

Idag efter en kort träning så satte jag mig och grät. Jag tror inte det är normalt...Jag vet inte hur mycket man ska behöva kämpa? Pirko har alltid varit väldigt upp och ner när det gäller träningsmotivation. Ibland är hon jättetaggad och tycker det är kul, ibland blir hon jättelåg. Men nu är vi i en sån svacka! Hon löpte jan-feb och självklart har det med det att göra, jag blir bara så trött. Ska man bara lägga ner all träning i flera månader, då tappar man ju massor! Men jag vill ju inte ha det som nu att ja belöningar är jättekul, busa med matte skitkul men så säger jag fot och då sjunker hon ihop och liksom drar sig fram och sätter sig fot. Nästa vecka ska vi börja en agilitykurs och det tror jag kommer vara bra för oss. Där kan vi bara ha kul, ingen press, bara en rolig aktivitet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: