hannapannapersson

2011-02-06

Kategori: Allmänt

Ibland undrar jag vart jag har mitt huvud! Idag kom jag på att jag har ju ett helt parkeringshus i mitt bostadsområde att träna i nu när det är så halt ute! Det har byggts ut till flera våningar så nu finns det ju massa plats. Varför har jag inte kommit på detta tidigare??? Idag tränade vi vänstersvängar i fotgåendet och där börjar vi äntligen nå lite resultat. Kul! Gjorde lite inkallning, läggande och ställande också. Det märks att hon är extra taggad nu när hon bara får gå koppelpromenader (under höglöpet). Så det blev en bra intensiv träning. Men jag kan inte komma över det faktum att jag inte tänkt på att träna där förut!!!


Min lilla långnäsa :-)

Kommentarer

  • Helen säger:

    Vilken tur att du kom på den bra träningsplatsen.

    Jag tänkte ta med lite salt och salta på en plan vi har precis i närheten, det är alltid bra plogat där. Och så kom det flera decimeter mer snö.... Nu kan det väl vara nog?

    Tellus börjar fatta sättande under gång nu. Han har klarat det utan att lägga sig runt 10 ggr i rad nu.

    Ha det så gott.

    2011-02-11 | 19:13:53

Kommentera inlägget här: