hannapannapersson

Norrviken

Kategori:

Jag är så himla glad över min fina lilla grabb! Han är så lätt att ha o göra med! En sån tuff, härlig valp som får mig att le minst 100ggr om dagen! Snacka om lyckopiller :-) Idag tog jag med mig kameran på promenaden längs Norrviken
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag var första dagen som Nils och Pentti busade riktigt ordentligt och de röjde helt galet mycket. Har aldrig sett en hund och katt busa så hårdhänt med varandra! Men båda va nöjda med arrangemanget :-)

Kommentarer

  • Marie med långnäsorna säger:

    Hade ju glömt att du hade blogg!! Här kommer jag titta in med jämna mellanrum, måste ju hålla mig uppdaterad med din lilla goding. Sicken fin kille han verkar vara :-) Texas hälsar att efter ett tag kommer du att märka Pirko att det är ganska kul med ett syskon ;-)

    2013-02-13 | 22:43:40
  • Jenny Rundeberg säger:

    Vilka underbara bilder! Speciellt den med Nils :)

    2013-02-14 | 08:50:34
  • Helen säger:

    Oj, så stor han har blivit! Och vad söt han är med snö på nosen. Och Pirko i närbild - supersöt.
    Vad kul att Pentti och Nils har börjat leka.
    På söndag är det dags! Sen blir det bus här också.

    2013-02-14 | 19:47:38
    Bloggadress: http://www.colliekompaniet.se

Kommentera inlägget här: