hannapannapersson

Fotomedley: Pirko under 4 års tid

Kategori:

Igår fyllde Pirko 4 år och jag roade mig med att kolla på gamla bilder :-)
 
5 veckor gammal!
 
Syrrorna i Y-kullen. Kerstin (RIP <3), Yummie och Pirko
 
Pirko 8 veckor. Har precis hämtat henne och begett oss ner till stranden för ett svalkande dopp :-)
 
Så söt!
 
Snygg still Pirkan :-)
 
Busig!
 
Försöker få finaste Tyra (RIP <3) att leka :-)
 
Tokunge!
 
Fullt ös medvetslös :-)
 
4 månader gammal. Finaste tjejen!
 
Galenpannan!
 
Pirko och Elliott (RIP<3) var bästa vänner. Älskade katt vad jag saknar dig!
 
Jag och Pirkan när vi var uppe i Jokkmokk
 
Ute i skogen och tränar :-)
 
Bada är roligt!
 
Lika barn leka bäst :-)
 
Bästa kompisarna Glenna och Pirko <3
 
Tokfia!
 
Finaste Pirko
 
Härligaste sommarbilden!
 
Klart man ska ha den bästa platsen!
 
Matte är du med??!
 
Härliga tjejen vad det är kul att träna med dig!
 
Bästa kamraten på våra vandringar
 
Mattes älskling! <3 <3 <3
 
 

Kommentarer

  • Frida säger:

    Grattis till Pirko från Oslo! Ivar undrar om Pirko får en brandbilstårta som han fick när han fyllde år?

    Svar: Gulle Ivar! Du kan hälsa att Pirko fick lek, bus och köttbullar i present :-)
    Hanna

    2013-05-08 | 14:37:51
  • Helen säger:

    Grattis Pirko!
    Vad vuxen hon såg ut på 4-månadersbilden. Så vuxen tycker jag inte Ceres ser ut.
    Härliga bilder allihop, precis i vanlig ordning.
    Vi ser fram mot den här dagen och träffas allihop igen, det var ett tag sen.

    2013-05-09 | 07:33:59
    Bloggadress: http://www.colliekompaniet.se

Kommentera inlägget här: