hannapannapersson

På rymmen från tentan!

Kategori: Allmänt

Jag har aldrig varit såhär dåligt förbered inför en tenta! På fredag har vi anestesitenta och jag ligger efter i mitt "pluggschema" som bara den! Den nivån jag är på nu brukar jag va på kanske en vecka innan tentan men jag har bara 1,5 dygn kvar! Problemet är att jag är alldelles för avslappnad. Jag tänker att det löser sig, det är inte bra jag vehöver lite tentaångest för att få fart på mig! På fredag kommer domen...
Idag har jag varit på rymmen från tentan och tränat lydnad med Jackie och idag kändes det som att nånting sa pling i Jackies huvud för hon var jätteduktig och förstog vad jag ville! Vilken lycka! Synd bara att vi tränar så sporadiskt...
Efteråt vart det en kort fika på Blombackas hembageri, smarrigt! Nu är det dags att återgå till pluggandet. Måste bara lägga upp lite fina vinter och lucia bilder från förra veckan. Tyvärr försvann snön lika snabbt som den kom...

En morgon när jag traskade till skolan var det såhär fint

Mysig lucia på skolan

Snötäckta träd är så fint

Fin allé
Mitt favvohus i Skara
Mitt favvohus i Skara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: