hannapannapersson

Malmö!

Kategori: Allmänt

Igår upptäckte jag att mitt favvoband ska spela i Malmö!!! På söndag!!! Snacka om att jag har dålig koll nuförtiden. Som tur är så fanns det fortfarande biljetter och jag har dessutom nån att gå med. Och inte vemsomhelst heller utan Karin som älskar Woven hand lika mycket som jag! Visar sig att hon ändå skulle vara i Malmö över helgen. It was meant to be! Det ska bli så kul! Enda problemet är att jag inte riktigt vet vart jag ska tillbringa natten efter konserten. Första tåget hemåt går inte förrens kl 5 på morgonen. Karin nämde att jag kunde bo hos hennes brorsa, men jag känner knappt honom... Jaja vi får se hur det blir, det löser sig säkert.
Har fått hem lite nya lekvippor så här får ni ett litet bildspel på lektokiga Ellie och Sigrid:




Kommentarer


Kommentera inlägget här: