hannapannapersson

Vetbesök och dagens träningspass avklarat!

Kategori: Allmänt

Har nu varit hos veten med Sigrid och fått recept på Stronghold som förhoppningsvis ska få bort öronskabben! Tog med mig Ellie också eftersom hon ändå behövde vaccineras snart. Normalt så brukar promenaden till kliniken ta högst 15 min om man slögår. Med två burar med katter i tog det 20 min och det var som ett träningspass! Var helt svettig när jag kom hem. Tänk er 20+20 min med 6kg (bur 1,6+katt4,4) i ena handen och 5,5kg (bur 1,2+katt4,3) i andra! Tur att jag har coretränat och vet hur viktigt det är att behålla rätt hållning annars hade jag haft skitont i ryggen nu! Jag har hittat skitfina vinterskor också som inte är i läder. Mirakel sker ibland! Såg en annons i Hundsport om Icebug, gick in på sidan och hittar dessa:

Me like! Nu är bara frågan hur mycket de kostar..säkert massor...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: