hannapannapersson

Fotografering

Kategori: Allmänt

Idag fick Vera och Elliott följa med till skolan för att fotograferas till mitt examensarbete. Philippa skulle illustrera bra undersökningsgrepp på katt. Det gick väldigt bra. Jag tog med mig burkmat som de fick som belöning. Väldigt uppskattat! Så det var en trevlig utflykt även om de tyckte det var lite jobbigt också! När jag kom hem och tittade på bilderna så vart jag alldelles full i skratt av några mindre lyckade bilder:
Kaxiga Vera demonstrerar att hon visst når nosen med tungan!

Va fan gör ni!

Vera visar tydligt att hon inte tyckte det här var en bra metod!

Alltså är ni klara snart eller??

Jag hann ju inte äta upp vad är det här för restaurang egentligen?

Elliott har gett upp, jaja jag hänger väl här då...

Kommentarer

  • Alex o doggar! säger:

    Jasså - misstänkte alltid att du höll på med försöksdjur! HAHA! Kramix

    2009-04-07 | 17:22:53
    Bloggadress: http://www.hundflocken.se
  • Therese säger:

    Va duktiga dina stackars katter var ;) Vera ser lite läskig ut i den där masken, hon skulle kunna vara med i en skräckfilm om hon inte vore så söt :P Du verkar också ha haft en ganska bra "lov"... Ska sätta mig lite med parasituppgiften nu... GLAD PÅSK! Kram!

    2009-04-09 | 09:35:05
    Bloggadress: http://rosentuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här: