hannapannapersson

Grillmys

Kategori: Allmänt

Igår var jag och Philippa hos Annika och grillade. Det var superfint väder och vi hade det jättemysigt! Vi gjorde lite träningstävling i lydnad också där jag fick vara tävlingsledare. Det var roligt även om jag inte riktigt har koll på de rätta fraserna... 
Nästa vecka blir det långledigt från onsdag till söndag och jag planerar att åka upp till Stockholmo på besök! Det blir trevligt, hoppas bara det inte blir supervarmt när jag ska åka 5-6 timmar buss fram och tillbaka...
Jackie kisar i solen, sötisen

Paddy skulle inte tacka nej till 2 biffar...

Kommentarer

  • Alex o dogzar! säger:

    Stockholm!!! YEAH! Då kommer du på besök hos oss hoppas jag ;)!

    2009-04-26 | 19:59:56
    Bloggadress: http://www.hundflocken.se

Kommentera inlägget här: