hannapannapersson

Skåp och lådor!

Kategori: Allmänt

Sigrid har nu från att ha kunnat öppna 2 skåp gått till att kunna öppna 3,5 skåp. Det halva får hon för hon har bara lyckats öppna det en gång så det kan ha varit ren tur...Det jobbiga är att hon nu kan öppna skåpet som är fullt med påsar. Som hon drar ut på golvet...Jag ska försöka filma henne när hon öppnar skåp så ska ni få se med egna ögon. Hon går omkring och försöker med alla skåp och garderober, det har blivit hennes grej. Stackars tjejen är understimulerad men jag lyckas ju inte få henne att våga gå ut. Inte Elliott heller för den delen. Hon har nu inte vågat gå ut på säkert en månad. Vet inte vad som hänt. Hon kom hem med ett rivmärke på nosen och sen dess vågar hon knappt gå ut i porten...Skumt. I helgen fick jag ett ryck och städade ur min klädkammare som jag använt som dumpningsställe. Fanns massa kartonger som stått där sen jag flyttade in. De och massa annat jag inte behöver innan flytten bar jag ner till källarförrådet. Det är 3 trapper och en massa tunga saker. Kan säga att jag var rejält svettig efter den proceduren. Fick inte gjort nåt med x-jobbet idag, jag har gått omkring som i en dvala hela dan. Förutom på träningspasset då jag kände mig stark som en björn! Avslutar med lite bilder på Vera:

Mysigt i soffan

Sötgris!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: