hannapannapersson

Agilityhelg

Kategori: Allmänt

I helgen har det varit agilitytävling på Solna-Sundbyberg brukshundsklubb. Jag var där som funktionär. Det var roligt att lära känna agilitygänget på So-Su. Jag och valpen kommer ju så småningom antagligen hamna där! När man jobbar som funktionär hinner man ju inte ta kort. Jag hade ledigt under small hoppklassen under både lördag och söndag så då passade jag på att fota lite. Blev alltså bara de minsta hundarna som fastnade på bild...



Full fart genom slalomet

flygning över hinder

Nakenfis

Hopp!

Weeeiii

hopp igen

Ansats

Crazy heeler!

Ullis och Raska

Kommentarer

  • lisan säger:

    TACK igen för en bra helg!!!



    Och vad glad jag blev att du vill vara hjälpare på min kurs!!!!





    Vi hörs!!! KRAM

    2009-06-11 | 13:20:13
    Bloggadress: http://www.hundflocken.se

Kommentera inlägget här: