hannapannapersson

Fullt upp!

Kategori: Allmänt

Jag har prioriterat att bli färdig med faktadelen av mitt examensarbete trots att vi har en tenta på fredag. Men from i söndags så var det tentaplugg som gällde! Då var vi hemma hos Annika och Therese och pluggade helt galet effektivt från 14 till 21, med några pauser för mat och en supergod after eight kaka som Therese hade bakat!
Jag hoppas att jag klarar den här tentan ändå trots min korta inläsning...Men det är inte ämnen som är så svåra att förstå, problemet är bara att komma ihåg allt. Tentan är på mag-tarm kanalen, näringslära, lever, pancreas, ögon, öron och tänder. Det är i alla fall väldigt intressant och saker man kommer ha mycket nytta av i jobbet!
Efter tentan har vi påsklov, som visserligen kommer innehålla massa arbete med ex arbetet men ändå. Skönt med ledighet! Jag måste ut till Hornborgarsjön det är tydligen jätterekord i tranor i år runt 18 000! Helt galet så det måste man ju se! Hoppas jag lyckas få bra bilder!

Sötnosarna spanar ut genom fönstret, finns där nån katt tro...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: