hannapannapersson

Äventyrsgolf och sällskapsspel!

Kategori: Allmänt

Igår var hela dagen full av olika typer av spel! Det började med att vi begav oss till Skaras äventyrsgolf som är en konstgjord golfbana i miniatyrformat! Det var roligt men jag kom sist...Jag fick inte in den rätta tekninken. Antingen slog jag för hårt eller för löst eller så missade jag bollen helt  men vad gör det när man har roligt!
Sen åkte vi ut till Simmatorp och spelade sällskapsspelet Retro och grillade. En väldigt mysig dag helt enkelt!

Gick förbi Skaras domkyrka påvägen till golfen och var ju tvungen att fota. Fin!

Det var roligt att spela golf även om jag inte var så duktig...

Golfpolarna!

Therese vann!

Vad är det för konstig kamera som blixtrar på mig undrar Bus...

Ah Tyra is going to kill me tänker Paddy

Jag tänker bita dig i örat så du släpper bollen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: