hannapannapersson

Planeten

Kategori: Allmänt

Idag hälsade Pirko & jag på min fd arbetsplats nämligen hunddagiset Dogplanet! Pirko älskar att träffa hundar, vilket ju är jättebra! men tyvärr blir hon lätt lite väl uppstressad bland hundar. Därför tänkte jag att det blir superbra träning att hälsa på dagiset med 40 hundar! Pirko var som väntat helt uppstressad under promenaden. Jag gick med Pirko och 3 väldigt lugna hundar som jag hade tänkt skulle influera henne till att inte stressa så väldans; tji fick jag kan man säga! Väl framme vid en rastgård skötte hon sig i alla fall exemplariskt och på promenaden tillbaks så skötte hon sig i alla fall ok stundvis! Detta är verkligen jättebra träning för min lilla galning så detta ska vi definitivt göra om!

Nya favvoleksaken!

Min fina tjej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: